niedziela, 24 stycznia 2016

ekobieca.pl ZAMÓWIENIE

Witam !

Ostatnio robiłam zamowienie na stronie internetowe z kosmetykami www.ekobieca.pl
Jestem jak najbardzie zadowolona z tego zamowienia :)
Zamówiłam 3 pedzle firmy HAKURO jest to pędzel H18 używam go do nakładania podkładu , H77 do blendowania cieni i H60 do nakładania cieni . Są bardzo mięciutkie i milutkie jak przykładamy do twarzy . Koszt za pędzelki H60 -13zł ,H77-18.50zł i H18-22zł

Balsamy do ust marki EOS o zapaku VANILLA MINT oraz COCONUT MILK . Jak dla mnie są to najlepsze balsamy do ust mają przecudowny zapach oraz super nawilżaja usta polecam 
koszt to 19.99zł (każdy)



PUDER RYŻOWY  
koszt 14.90 zł


Gąbeczka z REAL TECHNIQUES 
koszt 29.90 zł


I już ostatnia rzecz to paletka do konturowania twarzy z REVOLUTION 
koszt 14,99 zł


W prezencie dostałam pędzelek do cieni firmy  ALI A-07


Jak najbardzie jestem zadowolona z tego zamowienia . Warto zrobic zakupy na tej stronie produkty kosmetyczne które są dostępne u nas w Polsce są tansze niż w sklepach stacjonarnych ,można też dostać produkty których nie znajdziemy u nas .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz